Nasze działania w związku z pandemią COVID-19
BEZPIECZNY HOTEL
Zasady bezpieczeństwa i higieny
Drodzy Goście,
W związku z sytuacją epidemiczną w Polsce i w trosce o Państwa bezpieczeństwo wprowadziliśmy nowe zasady bezpieczeństwa i higieny w obiekcie Hotel Hugo Business & Spa***
Mamy nadzieję, że zastosowane przez nas usprawnienia pozwolą Państwu w pełni cieszyć się pobytem, w zdrowiu i spokojnej atmosferze.
RECEPCJA
- Według zaleceń GIS w hotelu obowiązuje limit gości – maks. 30 proc. obłożenia hotelu. Do limitu 30% nie wlicza się zaszczepionych przeciwko SARS - Cov2.
- Goście proszeni są o wypełnienie dobrowolnej deklaracji o sczepieniu przeciwko SARS-Cov2 Deklaracja służy tylko i wyłącznie do ułatwienia kontroli nad liczbą Gości w związku z obostrzeniami i limitami wprowadzonymi przez GIS (osoby zaszczepione nie są wliczane do limitów). Z góry dziękujemy za pomoc i ułatwienie nam pracy.
- Drzwi wejściowe do hotelu oraz pozostałe powierzchnie m.in. klamki, włączniki światła oraz poręcze na klatkach schodowych są regularnie dezynfekowane.
- Do dezynfekcji wszelkiego rodzaju powierzchni używamy środka MEDISEPT Velox- jest to pianka zalecana do dezynfekcji wyrobów medycznych. Zabija SARS - Cov2 w ciągu 60 sekund od użycia. Więcej informacji i karta charakterystyki- Velox Foam Extra.
- Do dezynfekcji rąk pracowników i Gości używamy środka DOLPHIN Dol-sept. Jest to płyn do higienicznej dezynfekcji rąk metodą wcierania. Wykazuje działanie bakteriobójcze, grzybobójcze i wirusobójcze. Wnika w porowatą powierzchnię dłoni, przez co charakteryzuje się szybkim, skutecznym i przedłużonym działaniem. Więcej informacji i karta charakterystyki- DOLPHIN Dol-sept.
- Po wejściu do hotelu prosimy o dezynfekcję rąk w specjalnie do tego przygotowanym punkcie znajdującym się przy wejściu.
- Obecność Gościa przy recepcji jest ograniczona do minimum. Zalecamy płatność kartą lub przedpłatę przelewem.
- Liczba osób oczekujących w kolejce do recepcji w lobby hotelowym jest ograniczona. W zachowaniu odpowiedniej, bezpiecznej odległości pomiędzy Gośćmi w kolejce (2 metry) pomaga personel hotelu. Prosimy o współpracę.
- Lada recepcyjna, terminal płatniczy oraz długopisy są dezynfekowane po każdym zameldowaniu Gościa.
POKOJE HOTELOWE
- Pokoje hotelowe podlegają szczegółowej dezynfekcji według zaleceń GIS i są regularnie wietrzone.
- Ze względów sanitarnych usługi sprzątania podczas pobytów świadczymy na specjalne życzenie, po ustaleniu z recepcją i pod nieobecność Gości w pokoju.
- Jeżeli istnieje potrzeba jedynie wymiany ręczników, opróżnienia kosza na śmieci lub uzupełnienia przyborów toaletowych prosimy o kontakt z recepcją.
- W pokojach obowiązuje zakaz korzystania z suszarek (zgodnie z zaleceniami GIS).
- W dniu wyjazdu prosimy aby kartę-klucz do pokoju wrzucić do dedykowanego pojemnika stojącego na ladzie recepcyjnej.
RESTAURACJA, KAWIARNIA
- Restauracja czynna jest w godzinach 12:00-22:00 i działa zgodnie z zaleceniami GIS.
- Do czasu zajęcia miejsca przy stoliku należy nosić maseczkę ochronną.
- Zachęcamy do zapoznania się z menu naszej stronie www.hotelhugo.pl/restauracja/karta-dan.
- Śniadania wydawane są w formie bufetu zgodnie z zaleceniami GIS.
STREFA SPA & WELLNESS
- Strefa SPA i Wellness jest czynna zgodnie z zaleceniami GIS.
PERSONEL
- Wszyscy pracownicy hotelu są specjalistycznie, wewnętrznie przeszkoleni z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa i ostrożności pod względem zapobiegania wirusowi SARS - Cov2 według zaleceń GIS i WHO.
- Prowadzimy kampanię informacyjną dla personelu, dotyczącą zachowania szczególnych środków ostrożności według zaleceń GIS i WHO.
- Każdy pracownik po przyjściu do pracy ma mierzoną temperaturę (bezdotykowym termometrem) w specjalnie przygotowanym do tego pomieszczeniu. W przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych pracownik zostaje oddelegowany do domu.
- Pracownicy mają zapewniony środek do dezynfekcji rąk – dozownik dostępny na zapleczu hotelu i w szatniach.
- Wprowadziliśmy dodatkową dezynfekcję przestrzeni wspólnych pracowników – szatni, kuchni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów.
CAŁY OBIEKT
- Goście mają zapewniony płyn do dezynfekcji rąk. Dozowniki są łatwo dostępne w holu recepcyjnym, a także przy wejściu do restauracji oraz przy toaletach ogólnodostępnych.
- Prowadzimy kampanię informacyjną dla Gości, dotyczącą zachowania szczególnych środków ostrożności według zaleceń GIS i WHO.
- Toalety ogólnodostępne w hotelu są szczegółowo dezynfekowane zgodnie z zaleceniami GIS.
- W hotelu mogą przebywać jedynie osoby zakwaterowane i personel.
- W hotelu (poza pokojem) prosimy obowiązkowo przebywać w masce ochronnej.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania do nas odnośnie rezerwacji czy środków ostrożności, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 77 40 53 440 lub mailowo pod adresem: recepcja@hotelhugo.pl. Obie formy kontaktu są dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Na naszej stronie www.hotelhugo.pl możesz przejrzeć wszystkie dostępne oferty i dokonać rezerwacji. Wszystkie dostępne tam pakiety są na bieżąco aktualizowane.
Jeśli obserwujesz u siebie niepokojące objawy (takie jak wysoka gorączka, kaszel i duszności), to skontaktuj się z infolinią NFZ 800 190 590. Dbaj o zdrowie swoje i innych.